شرکت پویا صنعت مبدل

مخزن استیل تک جداره 10000 لیتری

شرکت پویا صنعت مبدل

مخزن استیل تک جداره 10000 لیتری

شرکت پویا صنعت مبدل سازنده ماشین آلات صنایع غذایی ، دارویبی ، شیمیایی و دامداریها میباشد

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اطلاعات فنی شیر سردکن فروشگاهی   

 

 

 

 

دستگاه شیر سردکن جهت خنک نگهداشتن شیر مورد استفاده قرار میگیرد و با ظرفیت های مختلف قابل طراحی و ساخت میباشد .

شیرسردکن ها بسته به نوع و ظرفیت اسمی آنها برای نگهداری شیر ، دوغ و مایه بستنی مورد استفاده قرار میگیرند ، متاسفانه در کشور ما بعلت نبود نظارت کافی از طرف دولیت بر نحوه ساخت و تولید تجهیزات صنعتی و از جمله دستگاه شیر سردکن میبینیم که در نقاط مختلف شهر کارگاهها و مغازه های کوچک صنعتی اقدام به ساخت دستگاه شیرسردکن مینمایند .

با افزایش تعداد تولید کننده ها متعاقبا عرضه افزایش یافته و در زمانی که تقاضا برای خرید دستگاه شیر سرد کن و لوازم لبنیاتی که مکمل این دستگاه میباشد کم میشود قیمت ها کاهش می یابد . در اثر کاهش قیمت 2 پدیده به وجود می آید 1-  رکود وارد بازار فروش و تولید این تجهیزات و شیرسردکن میگردد  2- رقابت پذیری بالا در فروش  دستگاه شیر سردکن به وجود می آید .

تکلیف رکود در هر بازاری مشخص است اما وقتی بحث رقابت بر سر فروش می آید همین کارگاههای کوچک صنعتی ، مغازه های کوچک تولیدی ،  تعمیرگاهها و فروشندگان یخچال های ویترینی باعث افت کیفیت کالای اصلی میگردد و یا تولید دستگاههایی که خارج از استاندارد میباشند شکل میگیرد .

افت کیفیت زمانی شکل میگیرد که سازندگان سیستم های برودتی وارد تولید فصلی و موضعی شیر سردکن میگردند ، ما در قسمت نقد و بررسی  تولید یک دستگاه شیر سردکن 500 لیتری را برای شما مثال میزنیم تا روشن تر شود که داستان ارزان فروشی شیرسردکن ها در چیست .

 

شیرسردکن های شرکت پویا صنعت مبدل تنها شیرسردکن های داخل کشور میباشند که دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش میباشند .

شرکت پویا صنعت مبدل برای شیرسردکن های خود از بهترین کمپرسور وکنداسورهای دنیا  استفاده میکند .

 

شرکت پویا صنعت مبدل به نقاط مختلف جهان در حال ارسال شیرسردکن میباشد . مقاصد شیرسردکن های شرکت پوصام عراق ، افغانستان ، تاجیکستان ، ترکمنستان ، آذربایجان ، آلمان ، سودان و آفریقای جنوبی میباشد . 



برای دریافت قیمت اینجا کلیک کنید.




مدیریت فروش 09370550120 آقای سعیدی





نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی